Bahar Yorgunluğuna Karşı Geliyoruz!

Bilgi

  1. Ana sayfa
  2. Trends
  3. TerraCity Blog
  4. Bilgi
  5. Bahar Yorgunluğuna Karşı Geliyoruz!

Bahar Yorgunluğuna Karşı Geliyoruz!

Ruh halimizi etkiyerek vücudumuz da belirtilerin gösteren mevsim dönümü, bahar yorgunluğunu nasıl aza indirebiliriz? İlkbahar’da yaşanan ani ruj değişimleri, uyku problemi, isteksizlik, enerjisizlik gibi durumları yapacağımız birkaç öneri ile azaltacağız.

- Eğer küçük bir tatile çıkabiliyorsanız, 2-3 günlük spa, masaj otellerini tercih edebilirsiniz.

- Her sabah 15-20 dakikalık aç karna yürüyüş yapabilirsiniz.

- Mevsiminde bulunan meyve ve sebzeleri kullanın.

- Bahar aylarında doktor kontrolünde B, C vitamini ve potasyum takviyesi alabilirsiniz.

- Günde en az 2,5 – 3 litre su için.

- Rahat bir uyku çekmek için bedeninizi uykuya hazırlayın.

- Bu dönemlerde kola ve kafeinden uzak durabilirsiniz.

- Her yemekten sonra bastıran uykuya karşı gelmek için kısa yürüyüşler yapın.

Herkesin çok sevdiği İlkbahar mevsiminin şımarık havanın tadını çıkartmaya odaklanın.